RFP pályázatkezelési referens

2024. szeptember 6.

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

MAGYAR ÁLLAMKINCSTÁR

Komárom-Esztergom Vármegyei Igazgatósága

pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

RFP pályázatkezelési referens

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  Főbb feladatok – Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a nyertes projektek végrehajtási időszakában, azok mérföldköveinek és indikátorainak nyomon követése tekintetében. – A kezelt projektnek megfelelően elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat. – Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat. – A benyújtott támogatási kérelmeket érkezteti, megadott szempontok alapján jogosultsági ellenőrzést végez és a befogadott kérelmeket előkészíti értékelésre. Javaslatot készít a jogosultsági szempontból nem megfelelő támogatási kérelmek elutasítására, melyet felterjeszt döntéshozatalra a belső eljárásrendek szerint. – Elvégzi a feladatkörébe utalt projektek támogatási szerződéseivel, támogatói okirataival (továbbiakban: szerződés) kapcsolatos feladatokat. Elvégzi a szerződések módosítási igényeinek, változás-bejelentéseinek elbírálásához szükséges intézkedéseket, együttműködik a bevont külső szakértővel. – Megnyitja, majd folyamatosan vezeti a támogatási kérelemhez tartozó projektdossziét. – Kezeli a támogatási kérelmekkel és a projektek szakmai megvalósításával kapcsolatos hiánypótlásokat, szükség esetén tisztázó kérdést küld ki. Bonyolítja az általa kezelt szerződésekkel kapcsolatos levelezéseket. – Projektfejlesztéssel érintett projektek esetében elvégzi az eljárásrend, vonatkozó utasítás szerinti feladatokat, a projektfejlesztés végén újraértékelést végez. Felterjesztést készít az IH részére, mely döntésnek megfelelően gondoskodik a projektfejlesztés végi szerződésmódosítás végrehajtásáról. – Nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségeinek alakulását, mely feladata tekintetében szorosan együttműködik a közbeszerzés ellenőrzését végző munkatárssal és az EU Támogatási Főosztállyal. – A projekt tényleges szakmai-pénzügyi megvalósítását folyamatosan figyelemmel kíséri, részt vesz a pénzügyi zárás folyamatában. – Részt vesz a projektek zárásával, fenntartásával kapcsolatos feladatokban. – Támogatja az elszámolás ellenőrzését végző munkatárs munkáját, a módosítási igényekkel kapcsolatban egyeztet vele. – Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján bejelentést tesz a végrehajtás során esetlegesen felmerülő, kedvezményezettek által elkövetett és általa észlelt szabálytalansági gyanúról. Az IH által meghozott szabálytalansági döntéseket végrehajtja, melyre vonatkozóan beszámolót küld az EU Támogatási Főosztály részére a belső eljárásrendekben foglaltak szerint. – Kezeli a fenntartási időszak beszámolóit, azok ellenőrzését elvégzi. – Javaslatot tehet helyszíni szemle és rendkívüli helyszíni ellenőrzés lefolytatására. – Adatszolgáltatást teljesít az egyes programok zárásához kapcsolódóan az IH által meghatározott formában. – Közreműködik és szükség esetén részt vesz helyszíni szemlék és helyszíni ellenőrzések szervezésében és lefolytatásában. – Közreműködik a követeléskezelési, kifogáskezelési, külső, belső ellenőrzések kapcsán felmerült feladatok ellátásában az EU Támogatási Főosztály szakmai iránymutatása alapján.

FEOR besorolás:  3910 Egyéb ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):  Egyéb

Betöltendő állás jogviszonya:  Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
  Határozott, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:  Tatabánya

A munkavégzés pontos helye:
Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Vármegyei Igazgatóság (2800 Tatabánya, Komáromi u. 6.)

Álláshirdető szervezet bemutatása:  Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Vármegyei Igazgatóság (2800 Tatabánya, Komáromi u. 6.)

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):  Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2029. december 31. napjáig tart. Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (Karrier – Magyar Államkincstár (gov.hu)).

Feltételek, előnyök
Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

 Büntetlen előélet

 Cselekvőképesség

 Magyar állampolgárság

 Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, – Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen

 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Jog, vagy jogász szakképzettség

 4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, vagy érettségi végzettség

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

 – Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség, vagy érettségi végzettség. – Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office). – A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni. – A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Pályázat elbírálása során előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?:  Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?:  Nem

Egyéb pályázati előnyök:

 – Közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség, adott területen szerzett tapasztalat. – Hazai és/vagy uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat. – EPTK/EUPR ismerete. – Közbeszerzési eljárások ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

 motivációs levél

 Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz

 végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

A pályázat benyújtásának határideje:  2024.09.16. 00:00

Pályázat benyújtásának módja:
  A pályázatokat 2024. szeptember 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 294/2024 nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „RFP pályázatkezelési referens (KOM)”.

A pályázat elbírálásának módja:  A pályázatokat 2024. szeptember 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 294/2024 nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „RFP pályázatkezelési referens (KOM)”. A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. szeptember 30. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázat elbírálásának határideje:  2024.09.30. 00:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye:  A pályázati felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is.

Állás tervezett betöltésének időpontja:  2024.10.01.

Publikálás tervezett időpontja:  2024.08.20.

A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.