Projekt-szakmai referens
Fejér Megyei Kormányhivatal. Jelentkezési határidő: 2017. február 28.
Fejér Megyei Kormányhivatal
Pénzügyi és Gazdálkodási Főosztály Projekt Osztály
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
projekt-szakmai referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozott idejű 2018. december 31-ig tartó kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
315/2016. (X. 20.) korm. rendelet 1. melléklet 13. pont Fejlesztési és projekt feladatkör
Ellátandó feladatok:
- a projekt szakmai tartalmának megvalósításával összefüggésben felmerült problémák megoldására, elhárítására javaslatokat fogalmazzon meg,
- a javaslatait egyeztesse le közvetlen vezetőjével, a projekt- menedzsment illetékes személyével,
- folyamatosan dokumentálja a feladatköre szerinti szakmai munkát a kormányhivatal iktatási rendszerére vonatkozó szabályok és a projekt útmutatóban előírtaknak megfelelően,
- projekt tárgya szerinti (informatikai és infokommunikációs) közbeszerzési és beszerzési folyamatok előkészítse, a közbeszerzésben, beszerzésben közreműködők munkájának koordinálása, ellenőrzése.
- Szakmai feladatai mértékéig közreműködik:
- a különböző projektjelentések, projekt dokumentumok (időközi kifizetési kérelmek és záró kifizetési kérelmek, változás bejelentések, PEJ,ZPEJ stb) előkészítésében,
- a dokumentumok hiánytalan és pontos előkészítésében, ellenőrzésében, koordinálásában,
- a projekttel kapcsolatos adatszolgáltatási feladatok ellátásában, valamint és egyéb információs igényeket kielégítő nyilvántartást vezet, melyet folyamatosan aktualizál
- az EU-s és hazai pályázati támogatással megvalósuló projektek belső és külső ellenőrzésében
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Kormányhivatal induló KÖFOP közigazgatás fejlesztési projektje (Területi államigazgatási szervek egységes működését támogató rendszerfejlesztések program keretein belül az IRHAT gazdasági információs rendszer / projekt) esetében a projekt szakmai munkájában közreműködök munkájának összefogása, a projekt megvalósításának elősegítése. Elvárás, hogy a projekt tárgyi fejlesztései tekintetében a tervezési és végrehajtás során folyamatosan működjön közre a projekt vezetőivel, a konzorciumi partnerekkel, a megvalósításban közreműködőkkel a Projekt Alapító Dokumentumban, Támogatási Szerződésben egyéb dokumentumokban elvártak szerint. A fentiek kapcsán tervszerű előrehaladáshoz szükséges operatív döntések meghozatalához javaslatokat, véleményeket fogalmaz meg a projekt vezetés részére. Koordinálja és összehangolja a projekt-teamben a szakmai megvalósítok, részlegek (osztályok) munkáját a projekt vezetéssel egyeztettetve. . Közreműködik a projekt előrehaladását, projekt végrehajtás szakszerűségét és jogszerűségét, minőséget, tervezett határidők betartását, betartatását, előre meghatározott költség keretek közötti gazdálkodást elősegítő feladatok ellátásában
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény, munkajogviszony esetén a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a Fejér Megyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, felsőoktatásban, műszaki, informatikai képzési területen szerzett szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség (gazdaságtudományok, pénzügyi, stb) és OKJ szerinti informatikai szakmacsoportba tartozó, a feladatkörhöz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett felsőfokú szakképesítés.,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatásban szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Gazdasági informatikus munkakör – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Közbeszerzési eljárások előkészítésében, bonyolításában való aktív közreműködés – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Hasonló munkakörben, továbbá információs rendszer fejlesztési projektben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- A közvetetten kapcsolódó jogszabályok, rendeletek, eljárásrendek, kézikönyvek ismerete – 1 év alatti szakmai tapasztalat,
Elvárt kompetenciák:
- Jó szintű csapatmunkára való alkalmasság,
- Jó szintű kommunikációs készség,
- Jó szintű gyors és hatékony problémamegoldó képesség,
- Jó szintű nagy munkabírás, terhelhetőség,
- Jó szintű precízség, pontosság,
- Jó szintű rugalmasság,
- Jó szintű megbízhatóság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti szakmai –fényképes- önéletrajz, motivációs levél, iskolai végzettséget, szakképzettséget, egyéb szakképesítést, illetve idegennyelvtudást igazoló okiratok másolata, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány amely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, és nem áll a foglalkozás gyakorlásától való eltiltás hatálya alatt, (a pályázatnak nem, csak az állás betöltésének feltétele),
- vagy igazolás arról, hogy jelenleg erkölcsi bizonyítványhoz kötött munkakörben dolgozik, nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázati anyagot a bírálatban résztvevő személyek megismerhetik, személyes adatait kezelhetik, nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség tudomásul vételéről.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. február 28.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Galambosné Aradi Mária osztályvezető nyújt, a 06-22-526-927 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Nyírőné Czentár Csilla humánpolitikai referens részére a nyirone.czentar.csilla@fejer.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beküldött pályázatok megfelelőségi előszűrését (formai és tartalmi követelményeknek megfelelő pályázat) követően személyes interjúra kerül sor. A beérkezett pályázatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója bírálja el. A kinevezésre 6 hónap, a munkaszerződés megkötésére 3 hónap próbaidő kikötésével kerül sor. A pályázókat a döntést követően írásban értesítjük. A munkáltató fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 7.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Fejér Megyei Hírlap – 2017. február 17.
- Fejér Megyei Hírlap – 2017. február 18.
- www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer – 2017. február 17.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. február 18.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.