Projekt-szakmai referens

eupalyazatiportal.hu

Fejér Megyei Kormányhivatal. Jelentkezési határidő: 2017. február 28.

Fejér Megyei Kormányhivatal
Pénzügyi és Gazdálkodási Főosztály Projekt Osztály

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

projekt-szakmai referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozott idejű 2018. december 31-ig tartó kormánytisztviselői jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

315/2016. (X. 20.) korm. rendelet 1. melléklet 13. pont Fejlesztési és projekt feladatkör

Ellátandó feladatok:

  • a projekt szakmai tartalmának megvalósításával összefüggésben felmerült problémák megoldására, elhárítására javaslatokat fogalmazzon meg,
  • a javaslatait egyeztesse le közvetlen vezetőjével, a projekt- menedzsment illetékes személyével,
  • folyamatosan dokumentálja a feladatköre szerinti szakmai munkát a kormányhivatal iktatási rendszerére vonatkozó szabályok és a projekt útmutatóban előírtaknak megfelelően,
  • projekt tárgya szerinti (informatikai és infokommunikációs) közbeszerzési és beszerzési folyamatok előkészítse, a közbeszerzésben, beszerzésben közreműködők munkájának koordinálása, ellenőrzése.
  • Szakmai feladatai mértékéig közreműködik:
    • a különböző projektjelentések, projekt dokumentumok (időközi kifizetési kérelmek és záró kifizetési kérelmek, változás bejelentések, PEJ,ZPEJ stb) előkészítésében,
    • a dokumentumok hiánytalan és pontos előkészítésében, ellenőrzésében, koordinálásában,
    • a projekttel kapcsolatos adatszolgáltatási feladatok ellátásában, valamint és egyéb információs igényeket kielégítő nyilvántartást vezet, melyet folyamatosan aktualizál
    • az EU-s és hazai pályázati támogatással megvalósuló projektek belső és külső ellenőrzésében

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Kormányhivatal induló KÖFOP közigazgatás fejlesztési projektje (Területi államigazgatási szervek egységes működését támogató rendszerfejlesztések program keretein belül az IRHAT gazdasági információs rendszer / projekt) esetében a projekt szakmai munkájában közreműködök munkájának összefogása, a projekt megvalósításának elősegítése. Elvárás, hogy a projekt tárgyi fejlesztései tekintetében a tervezési és végrehajtás során folyamatosan működjön közre a projekt vezetőivel, a konzorciumi partnerekkel, a megvalósításban közreműködőkkel a Projekt Alapító Dokumentumban, Támogatási Szerződésben egyéb dokumentumokban elvártak szerint. A fentiek kapcsán tervszerű előrehaladáshoz szükséges operatív döntések meghozatalához javaslatokat, véleményeket fogalmaz meg a projekt vezetés részére. Koordinálja és összehangolja a projekt-teamben a szakmai megvalósítok, részlegek (osztályok) munkáját a projekt vezetéssel egyeztettetve. . Közreműködik a projekt előrehaladását, projekt végrehajtás szakszerűségét és jogszerűségét, minőséget, tervezett határidők betartását, betartatását, előre meghatározott költség keretek közötti gazdálkodást elősegítő feladatok ellátásában

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény, munkajogviszony esetén a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a Fejér Megyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.   

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola, felsőoktatásban, műszaki, informatikai képzési területen szerzett szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség (gazdaságtudományok, pénzügyi, stb) és OKJ szerinti informatikai szakmacsoportba tartozó, a feladatkörhöz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett felsőfokú szakképesítés.,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közigazgatásban szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Gazdasági informatikus munkakör – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Közbeszerzési eljárások előkészítésében, bonyolításában való aktív közreműködés – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Hasonló munkakörben, továbbá információs rendszer fejlesztési projektben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • A közvetetten kapcsolódó jogszabályok, rendeletek, eljárásrendek, kézikönyvek ismerete – 1 év alatti szakmai tapasztalat,

Elvárt kompetenciák:

  • Jó szintű csapatmunkára való alkalmasság,
  • Jó szintű kommunikációs készség,
  • Jó szintű gyors és hatékony problémamegoldó képesség,
  • Jó szintű nagy munkabírás, terhelhetőség,
  • Jó szintű precízség, pontosság,
  • Jó szintű rugalmasság,
  • Jó szintű megbízhatóság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti szakmai –fényképes- önéletrajz, motivációs levél, iskolai végzettséget, szakképzettséget, egyéb szakképesítést, illetve idegennyelvtudást igazoló okiratok másolata, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány amely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, és nem áll a foglalkozás gyakorlásától való eltiltás hatálya alatt, (a pályázatnak nem, csak az állás betöltésének feltétele),
  • vagy igazolás arról, hogy jelenleg erkölcsi bizonyítványhoz kötött munkakörben dolgozik, nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázati anyagot a bírálatban résztvevő személyek megismerhetik, személyes adatait kezelhetik, nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség tudomásul vételéről.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. február 28.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Galambosné Aradi Mária osztályvezető nyújt, a 06-22-526-927 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton Nyírőné Czentár Csilla humánpolitikai referens részére a nyirone.czentar.csilla@fejer.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beküldött pályázatok megfelelőségi előszűrését (formai és tartalmi követelményeknek megfelelő pályázat) követően személyes interjúra kerül sor. A beérkezett pályázatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója bírálja el. A kinevezésre 6 hónap, a munkaszerződés megkötésére 3 hónap próbaidő kikötésével kerül sor. A pályázókat a döntést követően írásban értesítjük. A munkáltató fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 7.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • Fejér Megyei Hírlap – 2017. február 17.
  • Fejér Megyei Hírlap – 2017. február 18.
  • www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer – 2017. február 17.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. február 18.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>