Vállalatirányítását fejlesztette a Pekárik

2014. április 16.

Az 5 millió forint összköltségű informatikai fejlesztés során a Pekárik Kft. CRM és kontrolling modult vezetett be.

A hódmezővásárhelyi cég a projekthez közel 2,5 millió forint uniós támogatást nyert el az Új Széchenyi Terv keretében.

A Pekárik Kft. szerszámgép kereskedelemmel foglalkozó vállalkozás, amely a lemezmegmunkálás és fémszerkezet gyártás teljes területét felölelő technológiák megmunkáló gépeinek igen széles választékát kínálja.

A projekt célja a napi munka megkönnyítése, a vezetők stratégiai döntéseinek támogatása, az információs igények kielégítése volt.

A fejlesztés keretében beszerzett Cégmenedzser szoftver egy integrált ügyviteli, kereskedelmi és számviteli rendszert alkotó modulcsalád, mellyel a cég vezetői mindent megtudhatnak partnereik vásárlási és fizetési szokásairól. Percre pontosan figyelemmel kísérhetik vállalkozásuk szakmai és gazdasági fejlődését, így biztosak lehetnek abban, hogy cégük töretlen fejlődésében mindig társ lesz a program.

A szoftver magja lefedi az ügyviteli feladatok minden területét a cég életén belül, úgymint a számlázást, analitikus és összesített könyvelést, pénztárkezelést. A CRM és a Vállalati kontrolling modul teljesen integrált, így a későbbiekben egy esetleges további fejlesztés esetén az adatok nem vesznek el, sőt együttműködnek más ügyviteli szoftverekkel.

Az Új Széchenyi Terv GOP-2.2.1-11 „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” című pályázati kiírásán 2 490 400 forintos támogatást elnyert, 4 980 800 forint összköltségvetésű projekt 2012. október 2-án vette kezdetét és 2013. július 31-én fejeződött be.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.

OP