Vállalatirányítását fejlesztette a Palota Holding

2014. július 31.
Palota Holding Zrt.

Az Új Széchenyi Terv pályázatán a Palota Holding Zrt. közel 3,2 millió forintos támogatást nyert el.

A vállalat a közel 8 millió forint összköltségű fejlesztés során kontrolling és döntéstámogató, valamint munkafolyamat irányítási rendszert vezetett be.

A Palota Holding Ingatlan- és Vagyonkezelő Zrt. 1991-ben alakult önkormányzati tulajdonú lakás és nem-lakás célú helyiségeket, telkeket és polgári védelmi helyiségeket kezelő társaság.

A projekt keretén belül a cég egy munkafolyamat irányítási rendszerszoftvert, egy kontrolling és döntéstámogató szoftvert, valamint egy – az ezekből történő lekérdezésekhez szükséges – SAP Crystal Reports szoftver beszerzését és betanítását valósította meg.

A kontrolling és döntéstámogató rendszer segítségével a vállalkozás tevékenységének tervszerűségét, átláthatóságát, ellenőrizhetőségét kívánta növelni a vezetői kontroll fokozásával, valamint a vezetői döntéseket alátámasztó információk időben történő rendelkezésre bocsátásával.

Az informatikai rendszer az alábbi főbb tevékenységeket támogatja: bérleti szerződések előkészítése, megkötése, ingatlanok karbantartási és felújítási munkálatainak tervezése, végrehajtásának nyomon követése naturáliában és értékben, továbbá bérleti díjak, egyéb külön szolgáltatások terveinek összehasonlítása a megvalósulással, az eltérések elemzése, valamint a bérleti díjak és külön szolgáltatások díjainak idősoros elemzése.

A munkafolyamat irányítási rendszer a következő tevékenységek informatikai támogatottságát valósítja meg: vagyon- és lakásgazdálkodási tevékenység (bérleti díj változásainak nyomon követése, egyenlegközlés, behajthatatlan követelések kivezetése stb.), ügyfélforgalom dokumentálása, ügyek továbbítása a felelősökhöz, hagyatékos lakásokkal kapcsolatos ügyintézés, bontási tevékenységgel kapcsolatos feladatok, befogadó nyilatkozatokkal kapcsolatos ügyintézés, díjbehajtási tevékenység támogatása, valamint az ügyfélforgalom dokumentálása, ügyek továbbítása a felelősökhöz.

Az Új Széchenyi Terv KMOP-1.2.5-11 „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” című pályázati kiírásán 3 192 000 forintos támogatást elnyert, 7 980 000 forint összköltségű informatikai fejlesztés 2011. november 11-én indult és 2013. november 10-én zárult.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.

OP