Ügyfélszolgálati rendszerét fejleszti az MVH

2014. június 2.
Ügyfélszolgálati rendszerét fejleszti az MVH

Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Hivatal ügyfélszolgálati rendszerének fejlesztése.

A korszerű rendszer bevezetésével – amelyre a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül – az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.

A fejlesztés révén, függetlenül attól, hogy az ügyfél személyesen, telefonon vagy online jelentkezik be, minden rá vonatkozó, információ megjelenik az ügyintéző előtt. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható – hangsúlyozták.

Kiemelték: az így kialakított ügyfélprofil használatával az érintettekhez azok az információk jutnak el, amelyekre ténylegesen szükségük van.

MTI

OP