Ügyfélszolgálati asszisztens
Pro Regio Nonprofit Kht. Jelentkezési határidő: 2011. szeptember 30.
A Pro Regio Közép-Magyarországi Regionális Fejlesztési és Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Kft.
ügyfélszolgálati asszisztenst
keres.
Feladatok:
- Telefonhívások fogadása
- Bejövő, kimenő levelekkel kapcsolatos ügyintézés
- Ügyfélszolgálattal kapcsolatos tevékenységek ellátása
- Kapcsolattartás a belső és külső ügyfelekkel
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Az ügyfélszolgálati asszisztenssel szembeni elvárások:
- Minimum középfokú szakirányú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
- Monotonitástűrés
- Jó elemző- és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés
- Rugalmasság, dinamizmus, terhelhetőség
Előnyt jelent:
- Pályázatokkal kapcsolatos vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
- Azonnali munkakezdés
Amit kínálunk:
- Stabil vállalati háttér
- Versenyképes jövedelem, valamint béren kívüli juttatások
- Modern irodai környezet
- Hosszú távú, biztos munkahely
- Jó csoportlégkör
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, motivációs levéllelés és fizetési igény megjelölésével a hr@proregio.hu címen lehet 2011. szeptember 30-ig.
Mellékletként kérjük csatolni a pályázathoz a végzettséget, illetve a nyelvtudást igazoló okirat(ok) másolatát.