RFP közbeszerzés ellenőrzési referens

2022. január 4.

Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
Állampénztári iroda

a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján

pályázatot hirdet

RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1139 Budapest, Váci út 71.

Ellátandó feladatok:

  • a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, a 2021-2027 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 256/2021. (V.18) Korm. rendelet, valamint az Irányító Ható-ság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP), Versenyképes Közép-Magyarország Operatív program (VEKOP) és Terület- és Településfejlesztés Operatív Program Plusz (TOP Plusz) a Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátásában, különös tekintettel hivatkozott rendeletben meghatározott szempontok szerint a közbeszerzési eljárások ellenőrzési feladatai vonatkozásában;
  • részvétel a közreműködő szervezeti feladatellátás alapját képező belső eljárásrendek készí-tésében, aktualizálásában;
  • nyilvántartó rendszerek naprakész vezetése (EMIR/EUPR);
  • elemzések, beszámolók, jelentések, kimutatások, prezentációk készítése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • részvétel az ellenőrzési feladatot szabályozó belső eljárásrend elkészítésében, aktualizálásában,
  • a fent hivatkozott Korm. rendeletekben meghatározott közreműködő szervezeti közbeszerzés ellenőrzési feladatok elvégzése,
  • munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően;
  • a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása;
  • pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informati-kai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért;
  • elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését;
  • nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását;
  • folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket;
  • szükség esetén részvétel a kedvezményezetteknél végzett helyszíni ellenőrzéseken;
  • részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés;
  • kapcsolattartás a szakmai területekkel.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola, – felsőoktatásban szerzett szakképzettség,,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
  • 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni,
  • a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint)
  • a koronavírus elleni védőoltásnak az állami és önkormányzati intézményeknél foglalkozta-tottak által történő kötelező igénybevételéről szóló 599/2021. (X. 28.) Korm. rendelet 2/A.§-ban foglaltak alapján a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltás felvétele (meglé-te).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció,
  • közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség,
  • közbeszerzési szakjogász és/vagy közbeszerzési referens (OKJ) végzettség,
  • európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,,
  • MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete, ,
  • pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,,
  • jó rendszerező képesség, együttműködési készség.,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely itt érhető el: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_
  • motivációs levelet, melyben kérjük a bérigény megjelölését;
  • kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát,
  • védőoltás felvételét/ellenjavalltságát igazoló dokumentumot

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kardosné Ottohál Erika nyújt, a 452-8960 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton allasbpmi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre. oldalon keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. február 4.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a BPM-IG/8-46/2021. iktatószámot, és a fela-datkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör”. Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A pályázati felhívás közzétételre kerül a www.kozigallas.hu oldalon is. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. december 22.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>