RFP közbeszerzés ellenőrzési referens

2021. október 15.

Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda

a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján

pályázatot hirdet

RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1139 Budapest, Váci út 71.

Ellátandó feladatok:

- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támoga-tások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, a 2021-2027 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások fel-használásának rendjéről szóló 256/2021. (V.18) Korm. rendelet, valamint az Irányító Ható-ság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közremű-ködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP), Versenyképes Közép-Magyarország Operatív program (VEKOP) és Terület- és Településfejlesztés Operatív Program Plusz (TOP Plusz) a Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátásában, különös tekintettel hivatkozott rendeletben meghatározott szempontok szerint a közbeszerzési el-járások ellenőrzési feladatai vonatkozásában; – részvétel a közreműködő szervezeti feladatellátás alapját képező belső eljárásrendek készí-tésében, aktualizálásában; – nyilvántartó rendszerek naprakész vezetése (EMIR/EUPR); – elemzések, beszámolók, jelentések, kimutatások, prezentációk készítése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

- részvétel az ellenőrzési feladatot szabályozó belső eljárásrend elkészítésében, aktualizálá-sában, – a fent hivatkozott Korm. rendeletekben meghatározott közreműködő szervezeti közbeszer-zés ellenőrzési feladatok elvégzése, – munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően; – a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkal-mazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása; – pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informati-kai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért; – elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését; – nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását; – folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket; – szükség esetén részvétel a kedvezményezetteknél végzett helyszíni ellenőrzéseken; – részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés; – kapcsolattartás a szakmai területekkel.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei az irányadók.                       

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola, – felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
  • számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
  • 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni,
  • a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció,
  • közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség,
  • közbeszerzési szakjogász és/vagy közbeszerzési referens (OKJ) végzettség,
  • európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,,
  • MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete,
  • pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,
  • jó rendszerező képesség, együttműködési készség.,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely itt érhető el: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_
  • motivációs levelet, melyben kérjük a bérigény megjelölését
  • kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. október 22.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kardosné Ottohál Erika nyújt, a 452-8960 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton allasbpmi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre oldalon keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. november 10.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a BPM-IG/8-33/2021. iktatószámot, és a fela-datkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör”. Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_).

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. október 9.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>