Reklámadó árnyékában – hogyan hirdessünk hatékonyan?
XVII. Mfor.hu Marketing Konferencia, 2014. szeptember 25., Budapest.
Hirdetői szempontból a nyár egyik legfontosabb eseménye a reklámadó bevezetése volt, melynek jelenleg hatályos változata ugyan a kisebb hirdetőkre adófizetési kötelezettséget nem, csak adminisztratív terheket ró. A politikusi nyilatkozatok alapján azonban könnyen lehet, hogy a Google-n és a Facebookon megjelenő hirdetések is adókötelesek lehetnek a jövőben. Tekintve az elmúlt évek trendjeit, amely során a PPC felületek folyamatos térnyerését láthattuk, mindez komoly hatással lehet a teljes online reklámpiacra.
A szereplőknek célszerű már most „önvizsgálatot tartani”, áttekinteni a különböző hirdetési csatornák és megjelenések hatékonyságát, megtérülését. Illetve prognózisokat és esetleges vészforgatókönyveket készíteni a lehetséges változásokra tekintettel.
Az mfor.hu szeptember 25-i, immár tizenhetedik marketing konferenciája ebben igyekszik a hallgatóság segítségére lenni, bemutatva a legnépszerűbb csatornák kapcsán a hatékony hirdetési módszereket, és azok megtérülésének méréseit.