Projekt Irodavezető

eupalyazatiportal.hu

Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás. Jelentkezési határidő: 2014. január 6.

Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás

a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Projekt Irodavezető (magasabb vezető)

beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 8154 Polgárdi, Batthyány u. 26/B.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  • Projekt menedzseri feladatok ellátása.
  • A Projekt Iroda irányítása.
  • A Társulás Tanácsa által meghatározott célok végrehajtása, projektek irányítása.
  • Kapcsolattartás a felettes és szakmai szervezetekkel.
  • A Társulás Tanácsa üléseinek szervezésében, napirendek összeállításában közreműködés.
  • Folyamatos tájékoztatás a Társulás Tanácsának tagjai részére.
  • Gyakorolja a munkáltatói jogokat a Projekt Iroda munkatársai felett.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók    

Pályázati feltételek:

  • Egyetem, jogi,
  • Önkormányzati területen szerzett vezetői, társulások működtetésében szerzett gyakorlati – Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,
  • Uniós projektek megvalósításában szerzett gyakorlati tapasztalat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Büntetlen előélet, vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség,
  • Jogi vagy közigazgatási szakvizsga

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • NFÜ- KEOP pályázatok jogi-pénzügyi előkészítésében szerzett jártasság
  • Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

Elvárt kompetenciák:

  • Jó szintű vezetői képesség,
  • Jó szintű tárgyalókészség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz, Projekt Iroda vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programját, végzettséget igazoló dokumentumok, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat a pályázat nyílt vagy zárt ülésen történő tárgyalásáról, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. január 6.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás címére történő megküldésével (8154 Polgárdi, Batthyány u. 132. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 0001-014/2013. , valamint a beosztás megnevezését: Projekt Irodavezető.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat a Társulás Operatív Tanácsa értékeli, ezt követően a Társulás Tanácsa hozza meg a döntést

A pályázat elbírálásának határideje: 2014. január 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • tagi önkormányzatok hirdető felülete – 2013. december 3.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2013. december 5.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a munkáltató által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.