Projekt adminisztrátor
Fejér Megyei Kormányhivatal
Pénzügyi és Gazdálkodási Főosztály
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
projekt adminisztrátor
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 20. Gazdasági és üzemeltetési feladatkör
Ellátandó feladatok:
Az ügyviteli, illetve dokumentációs rendszer kialakítása, annak fenntartása, beérkező és kimenő dokumentumok iktatása, szkennelése, iratkezelés a projekt előírásaira és a Kormányhivatal iratkezelési szabályaira tekintettel. Az egyes projekttevékenységek kivitelezését támogató informatikai és irodatechnikai eszközök megfelelő használata, a pályázatokkal/projekttel kapcsolatos adatszolgáltatások elkészítése, megküldése. Címlisták, közreműködök elérhetőségeinek naprakész nyilvántartása, pályázati nyilvántartások vezetése, az ellenőrzések adminisztrációja. Adminisztratív feladatok ellátása, adatbázisok kezelése, EMIR rendszerben adatrögzítés. Kapcsolattartás a pályázati projekt szakmai szervezetével, előkészítőkkel, megvalósításban közreműködőkkel. A pályázat/projekt értékelések elkészítését, dokumentálja a projektek tervezését, előrehaladását, végrehajtását és befejezését.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Részt kell venni a kormányhivatal által elnyert támogatások, valamint Európai Uniós támogatások felhasználásával megvalósuló pályázatok bonyolításában, (pl. TOP, KEHOP stb.) a pályázatok dokumentációinak kezelésében, jegyzőkönyvek, előrehaladási jelentések készítésében a pályázatok lezárásáig. A pályázatokhoz kapcsolódó műszaki, gazdasági, elektronikus dokumentációk, adatbázisok kezelése az adatkezelési és adatvédelmi előírások betartásával. Az előkészített dokumentációk jóváhagyását követően gondoskodnia kell a közreműködő szervezet részére történő megküldéséről. A projekt megvalósításával kapcsolatos beszerzések szervezése. Segíti a projektek sikeres megvalósítását szolgáló csapatmunka kialakulását és fenntartását. Segíti a projekt működéséhez szükséges információáramlást és az információk naprakész kezelését. Alkalmazza a projektre vonatkozó jogszabályokat és szakmai előírásokat. Együttműködik és egyeztetéseket folytat a szakmai és pénzügyi társosztályokkal, a pályázati projektek szakmai megvalósításban résztvevő szereplőkkel, a támogatás monitoringban résztvevőkkel. Feladatait a projektvezető, illetve projekt koordinátor felügyelete és osztály vezetőjének irányítása mellett kell ellátnia.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Fejér Megyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, Felsőoktatásban szerzett műszaki, jogi, gazdaságtudományi szakképzettség.,
- Európai Uniós pályázati bonyolítás – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Számvitelről szóló tv., államháztartási tv., Áht. végrehajtására vonatkozó kormányrendelet szerinti pénzügyi-számviteli jártasság.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Európai Uniós pályázati bonyolítás – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Közigazgatási jogalkalmazói gyakorlat – 1 év alatti szakmai tapasztalat,
- Pályázati elszámolások ellenőrzésében szerzett – 1 év alatti szakmai tapasztalat,
- Projekt vezetői/adminisztrátori/menedzseri – 1 év alatti szakmai tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló szintű önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, együttműködési készség,
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű stressztűrés, lojalitás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott minta szerinti, önéletrajz; a szakmai életutat részletesen bemutató motivációs levél; iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata, közigazgatási alap- és szakvizsgát igazoló bizonyítványok másolata; erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. április 16.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Nyírőné Czentár Csilla részére a nyirone.csilla@fejer.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajz és a motivációs levél alapján történik, a személyes meghallgatásra behívottak közül a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt a foglalkoztatott személyéről; a személyes meghallgatáson eredetiben bemutatandó iratok: végzettséget, képesítést igazoló oklevelek, bizonyítványok. A kinevezésre hat hónap próbaidő kikötésével kerül sor. Az alkalmazásra megegyezés alapján a munka törvénykönyve szerinti jogviszonyban is sor kerülhet.
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. április 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Fejér Megyei Hírlap – 2016. április 8.
- Veszprém Megyei Napló – 2016. április 8.
- www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer – 2016. április 4.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. április 6.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.