Pályázatkezelő ügyintéző
Mezőkovácsházi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pályázatkezelő ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Békés megye, 5800 Mezőkovácsháza, Árpád utca 176.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. sz. melléklet 20. gazdasági és üzemeltetési feladatkör, 32. Település-, terület- és vidékfejlesztési, településüzemeltetési feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
pályázatok előkészítése, nyilvántartása, szakmai ügyvitele, nyertes pályázatok lebonyolításában való közreműködés, koordináció a pályázatokban közreműködő partnerekkel, a projektmenedzsment tagjaival, az egyes pályázatokra vonatkozó jogszabályi és pályázati előírások betartatása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész gazdaságtudományi szakképzettség, vagy építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség, vagy felsőokt. szerzett szakképzettség és körny. védelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés. ,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Felhasználói szintű Internetes alkalmazások,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Eu-s és hazai pályázatok lebonyolításában való közreműködés – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- közigazgatásban eltöltött – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
- Jó szintű kommunikációs képesség,
- Jó szintű probléma megoldó képesség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyatvány
- Iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata
- Fényképes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III. 20.) Kormány rendelet szerint
- Motivációs levél
- Nyilatkozat a pályázattal összefüggésben a személyes adatok kezeléséhez való hozzájárulásról
- Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalásáról
- Szakmai tapasztalat igazolása
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2017. június 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. június 12.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Szilbereisz Edit jegyző nyújt, a 06-68/381-011 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Mezőkovácsházi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (5800 Mezőkovácsháza, Árpád utca 176. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: II/1548/2017 , valamint a munkakör megnevezését: pályázatkezelő ügyintéző.
- Személyesen: Bánfiné Fenyves Mónika titkárságvezető, Békés megye, 5800 Mezőkovácsháza, Árpád utca 176.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Személyes meghallgatásról a pályázók értesítést kapnak. Jegyző döntése alapján – polgármester egyetértésével- történik az ügyintéző kinevezése.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. június 14.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.mezokovacshaza.hu – 2017. május 31.
- Önkormányzati Hirdetőtáblán – 2017. május 31.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. május 30.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.