Pályázatkezelő/ helyszíni ellenőr (KMOP)
Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
pályázatkezelési / helyszíni ellenőrzési (KMOP) feladatkör
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1139 Budapest, Váci út 71.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a 2007-2013 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint a Közép-Magyarországi Operatív Program (KMOP) Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátása, különösen a projektek fenntartásának nyomon követése, a támogatások felhasználásának ellenőrzésével kapcsolatos feladatok, valamint a projektek zárásához kapcsolódó helyszíni ellenőrzési és adminisztratív feladatok; – a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása; – pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozó pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltése, aktualizálása, a feladat végrehajtása során a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek által adott sablonok kötelező használata; – adat- és információszolgáltatás a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglaltak szerinti határidőben és formában; ennek keretében jelentések, beszámolók, riportok készítése, és az egyéb időszakos jelentések összeállítása; – a feladatkörébe utalt pályázatok támogatási szerződéseivel kapcsolatos feladatok ellátása (a szerződésben foglalt egyéb adatok helyességének vizsgálata); – a KMOP-ból támogatott projektek fenntartási időszakában a kedvezményezettek beszámolóinak feldolgozása és ellenőrzése; – ellátja a helyszíni ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat (értesíti a kedvezményezettet a helyszíni ellenőrzésről, továbbá időpontot egyeztet; a helyszíni ellenőrzés során jegyzőkönyvet készít és szükség esetén intézkedési tervet rögzít; szükség esetén végzi az intézkedési terv nyomon követését; szükség esetén szabálytalansági eljárást, szabálysértési, vagy büntető eljárást kezdeményez); – részt vesz a kockázatelemzés elvégzésében, az éves helyszíni ellenőrzésekről készült összefoglaló elkészítésében; – adatot szolgáltat az éves helyszíni ellenőrzési tervhez, és részt vesz annak elkészítésében; – részt vesz a helyszíni ellenőrzések lefolytatásában és nyomon követésében; – részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés; – kapcsolattartás a szakmai területekkel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, felsőfokú szakirányú képesítés,
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- gazdasági és műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség.
- európai uniós vagy hazai támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat,
- mérlegképes könyvelői végzettség,
- EMIR/EUPR ismerete,
- gazdasági és jogi végzettség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajzot (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható:http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/.
- Motivációs levelet.
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Mohos Anett osztályvezető nyújt, a +361452-8742 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton allasbpmi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre oldalon keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a BPM-IG/752-12/2019 iktatószámot, (a pályázati kiírás iktatószáma) és a feladatkör pontos megnevezését „pályázatkezelési / helyszíni ellenőrzési (KMOP) feladatkör”. A pályázati felhívás közzétételre kerül a www.kozigallas.hu oldalon is. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. május 10.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.