Pályázatkezelési referens
Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága
Állampénztári Iroda
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
pályázatkezelési referens
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Heves megye, 3300 Eger, Eszterházy tér 5.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
-a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködés a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) Közreműködő Szervezeti feladatok ellátásában, különösen a projektek szakmai/pénzügyi megvalósulásának nyomon követése tekintetében; -nyilvántartó rendszerek naprakész vezetése (EUPR). -a benyújtott támogatási kérelmek érkeztetése, befogadása, a megadott szempontok alapján teljességi és jogosultsági ellenőrzése; -a feladatkörébe utalt pályázatok támogatási szerződéseivel, támogatási okirataival (továbbiakban: szerződés) kapcsolatos feladatok ellátása (formai követelmények teljesítésének ellenőrzése, és ezzel kapcsolatos feladatok szervezése; a szerződéstervezetek ellenőrzése, valamint a szerződésben foglalt egyéb adatok helyességének vizsgálata; a támogatási szerződés aláírásra történő előkészítése, ennek keretében a hiányok pótlására a szükséges intézkedések megtétele, a beérkező hiánypótlások ellenőrzése, egyeztetés más szakmai egységekkel); -a támogatási szerződések módosításához, változás-bejelentésekhez szükséges intézkedések elvégzése; -a szakmai beszámolók dokumentum alapú ellenőrzése a pályázati felhívás, támogatási szerződés és az Irányító Hatóság által kiadott utasítások előírásainak megfelelően és az azoknak való összhang tekintetében; -adat- és információszolgáltatás a vonatkozó jogszabályokban valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához; -feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően; -a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok /támogatási kérelmek kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért; -a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása;
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú képesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- európai uniós vagy hazai támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat;
- gazdasági és jogi felsőoktatásban szerzett szakképzettség;
Elvárt kompetenciák:
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség;,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;,
- MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete;,
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés;,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet.
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Király Erzsébet nyújt, a 36/521-621 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Zay Ferenc igazgató részére a allaspalyazat.eger@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését „pályázatkezelési referens”.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. december 15.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_ honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. november 18.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.