Pályázatkezelési referens

2017. december 15.

Magyar Államkincstár Veszprém Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
 

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

pályázatkezelési referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony.    

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Veszprém megye, 8200 Veszprém, Brusznyai Árpád utca 1.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

35. pontja szerinti Európai Uniós feladatkör

Ellátandó feladatok:

A pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, használja a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek által adott sablonokat. A feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása. Adat- és információszolgáltatás a vonatkozó jogszabályokban valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok készítéséhez és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. A benyújtott támogatási kérelmek érkeztetése, befogadása, a megadott szempontok alapján teljességi és jogosultsági ellenőrzése. A feladatkörébe utalt pályázatok támogatási szerződéseivel, támogatási okirataival (továbbiakban: szerződés) kapcsolatos feladatok ellátása (formai követelmények teljesítésének ellenőrzése, az ezzel kapcsolatos feladatok szervezése; a szerződéstervezetek ellenőrzése, valamint a szerződésben foglalt egyéb adatok helyességének vizsgálata; a támogatási szerződés aláírásra történő előkészítése, ennek keretében a hiányok pótlására a szükséges intézkedések megtétele, a beérkező hiánypótlások ellenőrzése, egyeztetés más szakmai egységekkel). A támogatási szerződések módosításához, változásbejelentésekhez szükséges intézkedések elvégzése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) Közreműködő Szervezeti feladatok ellátásában, különösen a projektek szakmai megvalósulásának nyomon követése tekintetében.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) a Magyar Államkincstár belső szabályzatai rendelkezései az irányadók.                     

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú képesítés, I. besorolási osztályban előírt Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség; egyetemi szintű jogász, szociológus, politológus, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi, vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, nemzetközi kapcsolatok szakon szerzett szakképzettség, vagy agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment, nemzetközi kommunikáció, külgazdasági, nemzetközi marketing és teljes körű minőségirányítási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; egyetemi szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) biztonság- és védelempolitikai szakon, illetve azzal egyenértékű egyetemi szintű szakon szerzett szakképzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • műszaki és gazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
  • Európai Uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat,
  • műszaki szakmai ismeretek, műszaki-pénzügyi ellenőri gyakorlat,
  • építészetben és útépítésben való jártasság,
  • közbeszerzési eljárások ismerete,
  • mérlegképes könyvelői végzettség.

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság,
  • együttműködési készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • rugalmas, nyitott személyiség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz (mely elérhető a Magyar Államkincstár honlapján: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/
  • Motivációs levél.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
  • Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata.
  • A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban benyújtandó. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részletek a Magyar Államkincstár honlapján, http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben.
  • A pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a pályázat beküldésekor, az elektronikus üzenet részeként is megtehető.
  • A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.
  • Az önéletrajzban valamennyi munkaviszonyt, jogviszonyt kérünk taxatíve feltüntetni.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 21.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Máhlné Pályi Beatrix állampénztári irodavezető nyújt, a 88/623-980 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton Somlai Józsefné részére a igazgato.veszprem@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 10.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • Magyar Államkincstár honlapja – 2017. december 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A munkáltatói jogkört a Magyar Államkincstár Veszprém Megyei Igazgatóság igazgatója gyakorolja. Kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a VESZ-IG/64-21/2017. iktatószám és a munkakör pontos megnevezését „pályázatkezelési referens”. Felhívjuk a Tisztelt Pályázó figyelmét, hogy minden mellékletet egy e-mailben csatolva kérünk benyújtani. Tájékoztatjuk, hogy a beküldött pályázati anyagokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 4. § (1) bekezdése szerint kezeljük. A pályázati felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is . Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. december 11.

A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>