Pályázatkezelési referens
Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pályázatkezelési referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1139 Budapest, Váci út 71.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
3. melléklet 35. pontja szerinti európai uniós feladatkör; 3. melléklet 123. pontja szerinti Településfejlesztési és településüzemeltetési feladatkör; 3. melléklet 125. pontja szerinti Területfejlesztési és vidékfejlesztési feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
a 2007-2013 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint a Közép-Magyarországi Operatív Program (KMOP) Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátása, különösen a projektek fenntartásának nyomon követése, a támogatások felhasználásának ellenőrzésével kapcsolatos feladatok, valamint a projektek zárásához kapcsolódó helyszíni ellenőrzési és adminisztratív feladatok a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása – pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozó pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltése, aktualizálása, a feladat végrehajtása során a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek által adott sablonok kötelező használata adat- és információszolgáltatás a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglaltak szerinti határidőben és formában; ennek keretében jelentések, beszámolók, riportok készítése, és az egyéb időszakos jelentések összeállítása a KMOP-ból támogatott projektek fenntartási időszakában a kedvezményezettek beszámolóinak feldolgozása és ellenőrzése ellátja a helyszíni ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat (értesíti a kedvezményezettet a helyszíni ellenőrzésről, továbbá időpontot egyeztet; a helyszíni ellenőrzés során jegyzőkönyvet készít és szükség esetén intézkedési tervet rögzít; szükség esetén végzi az intézkedési terv nyomon követését; szükség esetén szabálytalansági eljárást, szabálysértési, vagy büntető eljárást kezdeményez) részt vesz a kockázatelemzés elvégzésében, az éves helyszíni ellenőrzésekről készült összefoglaló elkészítésében adatot szolgáltat az éves helyszíni ellenőrzési tervhez, és részt vesz annak elkészítésében részt vesz a helyszíni ellenőrzések lefolytatásában részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos kapcsolattartás a szakmai területekkel
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) a Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú képesítés, 3. melléklet 35. pontja szerinti európai uniós feladatkörre I. besorolási osztályban előírt Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség; egyetemi szintű jogász, szociológus, politológus, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi, vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, nemzetközi kapcsolatok szakon szerzett szakképzettség, vagy agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment, nemzetközi kommunikáció, külgazdasági, nemzetközi marketing és teljes körű minőségirányítási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; egyetemi szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) biztonság- és védelempolitikai szakon, illetve azzal egyenértékű egyetemi szintű szakon szerzett szakképzettség; a 3. melléklet 123. pontja szerint Településfejlesztési és településüzemeltetési feladatkör I. besorolási osztályban előírt egyetemi szintű geográfus vagy szociológus szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy közgazdasági, agrár- (ezen belül környezetvédelmi mérnök vagy okleveles tájépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítész szakos kertészmérnök) felsőoktatásban szerzett szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett környezetvédelmi szakmérnök szakképzettség; 125. Területfejlesztési és vidékfejlesztési feladatkör I. besorolási osztályban előírt egyetemi szintű jogász, okleveles közigazgatási szakértő szakképzettség, szociológus, földrajztanár vagy geográfus szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű agrár felsőoktatásban szerzett környezetgazdálkodási agrármérnök, okleveles tájépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítész szakos kertészmérnök, közgazdasági vagy műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettég
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a 2007-2013 programozási időszak európai uniós vagy hazai támogatások kezelésében és pénzügyi lebonyolításában szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszer (EMIR) ismerete
- „B” típusú jogosítvány
- gazdasági és műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség
- felhasználói szintű MS Office irodai alkalmazások, kiemelten az Excel kiváló ismerete
Elvárt kompetenciák:
- együttműködési készség,
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- jó rendszerező képesség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 1. sz. melléklete szerinti önéletrajzot (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes/2854/
- motivációs levél
- kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolatát
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2017. február 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. január 16.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton az allasbpmi@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
FONTOS! Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden mellékletet egy e-mailben csatolva kérünk benyújtani. A hiánytalanul beküldött pályázati anyag pótlására, kiegészítésére semmilyen formában nincs lehetőség, ezért csak a hiánytalan pályázati anyagot tekintjük érvényesnek. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. február 6.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A meghirdetett munkakör betöltésének a feltétele a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat. A munkakör betöltésével kapcsolatosan további információt nyújt Farkas Terézia főosztályvezető, a 1 452 89 05 telefonszámon. A pályázati felhívás közzétételre kerül a közszféra állásportálján is a (www.kozigallas.hu) oldalon. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. december 27.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.