Pályázati ügyfél-elégedettségi felmérés 2010
A MAG Zrt. 2010 decemberében ismét ügyfél-elégedettség felmérést folytat.
A minden évben ismétlődő mérés tapasztalatai azt mutatták, hogy a megkérdezettek a telefonos válaszadást kissé nehézkesnek tartották, ezért idén a MAG Zrt. online módon szeretné megismételni a felmérést.
A MAG Zrt. megújult vezetése szeretné a MAG Zrt. tevékenységét még inkább az ügyfelei igényeihez igazítani, ezért fontos, hogy pontosan lássa: melyek azok a kérdések, amik fontosak az ügyfelei számára, és melyek azok a területek, amelyeken a leginkább fejlődnie kell a szervezetnek.
A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe.
A felmérés anonim: A kitöltés után a MAG Zrt. számára nem összekapcsolható a kitöltő személye a kérdőív eredményével.
Amennyiben szeretne tájékozódni az elégedettség méréssel kapcsolatban, úgy kérdésével a MAG Zrt. Ügyfélszolgálatát keresheti a 40/200-617-es telefonszámon.
MAG Zrt.