Pályázati támogatási referens

2018. május 28.

Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága 

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

pályázati támogatási referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony.    

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Békés megye, 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 3. számú melléklet 142. pontja szerinti, állami támogatásokkal összefüggő feladatkörre előírt, I. besorolási osztályra vonatkozó képesítés

Ellátandó feladatok:

  • hazai forrású pályázatos támogatások bonyolítása (döntés előkészítés, finanszírozás, ellenőrzés),
  • a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató szervezetek támogatásának lehívása, valamint annak szabályszerű felhasználásának ellenőrzése.
  • A komplex ellenőrzések tervezése és kivitelezése során együttműködik az illetékes hatóságok munkatársaival.
  • a nem családtámogatási kifizetőhely munkáltatók apákat megillető munkaidő-kedvezmény elszámolással kapcsolatos ellenőrzési és egyéb feladatok ellátása.
  • építtetői fedezetkezelői feladatok.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

• hazai forrású pályázatos támogatások bonyolítása (döntés előkészítés, finanszírozás, ellenőrzés),

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályzatai rendelkezései az irányadók.                       

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Egyetem, egyetemi szintű gazdasági agrármérnök vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai végzettség és mérlegképes könyvelői, felsőfokú okleveles könyvvizsgáló, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző, számviteli szakügyintéző szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • munkaügyi, társadalombiztosítási, bérszámfejtési tapasztalat
  • pályázatkezelés területén szerzett gyakorlat

Előnyt jelentő kompetenciák:

  • szakmai ismeretek magas szintű alkalmazása
  • önálló munkavégzés
  • jó kommunikációs készség
  • ügyfél-centrikusság
  • felelősségtudat
  • pontosság, igényesség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz (a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz – sablon alapján: http://www.allamkincstar.gov.hu/kincstar/allashirdetes#),
  • motivációs levél
  • a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát
  • nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát
  • A Jelentkező nyilatkozatot adhat benyújtott jelentkezésének a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a jelentkezés elbírálását követően a jelen jelentkezési anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a jelentkezés beküldésekor (az elektronikus üzenet részeként) is megtehető.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. június 4.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szikszai Istvánné irodavezető nyújt, a +36 66 447-344 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BÉK-IG/228-2/2018. , valamint a munkakör megnevezését: pályázati támogatási referens.
  • Elektronikus úton Szikszai Istvánné irodavezető részére a pik.bekescsaba@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. június 15.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A jelentkezési felhívás közzétételre került a Magyar Államkincstár honlapján is. Amennyiben a felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2018. május 21.

A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>