Pályázati támogatási referens
Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága
Állampénztári Iroda
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pályázati támogatási referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozott idejű , előreláthatólag másfél évig tartó kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Heves megye, 3300 Eger, Eszterházy tér 5.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 3. számú melléklet 142. pontja szerinti, állami támogatásokkal összefüggő feladatkörre előírt, I. besorolási osztályra vonatkozó képesítés: egyetemi szintű gazdasági agrármérnök, matematikus vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző vagy számviteli szakügyintéző szakképesítés.
Ellátandó feladatok:
- a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató szervezetek támogatásának lehívása, valamint annak szabályszerű felhasználásának ellenőrzése. A komplex ellenőrzések tervezése és kivitelezése során együttműködik az illetékes hatóságok munkatársaival.
- a nem családtámogatási kifizetőhely munkáltatók apákat megillető munkaidő-kedvezmény elszámolással kapcsolatos ellenőrzési és egyéb feladatok ellátása.
- építtetői fedezetkezelői feladatok.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• hazai forrású pályázatos támogatások bonyolítása (döntés előkészítés, finanszírozás, ellenőrzés),
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) és a Szervezeti és Működési Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Sikeres felvétel esetén a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban a Magyar Államkincstár honlapján az „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvasható.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- államigazgatás vagy pályázatkezelés területén szerzett gyakorlat
Előnyt jelentő kompetenciák:
- szakmai ismeretek alkalmazása
- önállóság
- kommunikáció
- ügyfél-orientáltság
- felelősségtudat
- pontosság, igényesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/. Jelentkezéskor valamennyi korábbi jogviszonyát szíveskedjen taxatíve felsorolni
- Motivációs levél.
- A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
- Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. május 14.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zay Ferenc igazgató és Király Erzsébet irodavezető nyújt, a 36/520-363 és 36/521-621 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Zay Ferenc igazgató részére a igazgato.eger@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. május 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- Jelentkezés tárgyában kérjük feltüntetni a “pályázati támogatási referens” munkakört.
- A Jelentkező nyilatkozatot adhat benyújtott jelentkezésének a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a jelentkezés elbírálását követően a jelen jelentkezési anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a jelentkezés beküldésekor (az elektronikus üzenet részeként) is megtehető.
- A jelentkezés benyújtásával egyidejűleg a Jelentkező hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a személyes adatait a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2018. április 30.
A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.