Pályázati támogatási referens

2018. május 8.

Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága
Állampénztári Iroda

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

pályázati támogatási referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozott idejű , előreláthatólag másfél évig tartó kormánytisztviselői jogviszony.                  

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Heves megye, 3300 Eger, Eszterházy tér 5.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 3. számú melléklet 142. pontja szerinti, állami támogatásokkal összefüggő feladatkörre előírt, I. besorolási osztályra vonatkozó képesítés: egyetemi szintű gazdasági agrármérnök, matematikus vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző vagy számviteli szakügyintéző szakképesítés.

Ellátandó feladatok:

  • a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató szervezetek támogatásának lehívása, valamint annak szabályszerű felhasználásának ellenőrzése. A komplex ellenőrzések tervezése és kivitelezése során együttműködik az illetékes hatóságok munkatársaival.
  • a nem családtámogatási kifizetőhely munkáltatók apákat megillető munkaidő-kedvezmény elszámolással kapcsolatos ellenőrzési és egyéb feladatok ellátása.
  • építtetői fedezetkezelői feladatok.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

• hazai forrású pályázatos támogatások bonyolítása (döntés előkészítés, finanszírozás, ellenőrzés),

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) és a Szervezeti és Működési Szabályzat rendelkezései az irányadók.                      

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Sikeres felvétel esetén a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban a Magyar Államkincstár honlapján az „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvasható.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • államigazgatás vagy pályázatkezelés területén szerzett gyakorlat

Előnyt jelentő kompetenciák:

  • szakmai ismeretek alkalmazása
  • önállóság
  • kommunikáció
  • ügyfél-orientáltság
  • felelősségtudat
  • pontosság, igényesség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/. Jelentkezéskor valamennyi korábbi jogviszonyát szíveskedjen taxatíve felsorolni
  • Motivációs levél.
  • A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
  • Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. május 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zay Ferenc igazgató és Király Erzsébet irodavezető nyújt, a 36/520-363 és 36/521-621 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton Zay Ferenc igazgató részére a igazgato.eger@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. május 31.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • Jelentkezés tárgyában kérjük feltüntetni a “pályázati támogatási referens” munkakört.
  • A Jelentkező nyilatkozatot adhat benyújtott jelentkezésének a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a jelentkezés elbírálását követően a jelen jelentkezési anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a jelentkezés beküldésekor (az elektronikus üzenet részeként) is megtehető.
  • A jelentkezés benyújtásával egyidejűleg a Jelentkező hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a személyes adatait a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2018. április 30.

A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>