Pályázati támogatási referens
MÁK Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság. Jelentkezési határidő: 2016. december 23.
Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pályázati támogatási referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozott idejű 1 évig tartó kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 1139 Budapest, Váci út 71 .
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hazai költségvetési forrás igénybevételére benyújtott pályázatok kezelése, tartalmi, formai ellenőrzése, döntés előkészítése; a döntésnek megfelelően a támogatási szerződések előkészítése aláírásra, biztosítékokkal kapcsolatos ügyintézés; a megkötött támogatási szerződésekkel kapcsolatban a támogatások lehívásához a benyújtott számlák és egyéb dokumentumok tartalmi és formai ellenőrzése, ezek alapján a lehívás kezdeményezése. A pályázatok, szerződések, elszámolások, beszámolók hiánypótoltatása. A helyszíni ellenőrzések végrehajtása, azok dokumentálása, együttműködés a közreműködő szervezetekkel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, egyetemi szintű gazdasági agrármérnök, egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző vagy számviteli szakügyintéző szakképesítés.,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- irodai számítógépes szoftverek készségszintű alkalmazása;
- önálló döntéshozatali képesség;
- problémamegoldás, csapatmunka;
- rugalmasság, terhelhetőség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Európai Uniós vagy hazai pályázatos támogatási rendszerben szerzett tapasztalat
- helyszíni ellenőrzések végzésében szerzett tapasztalat;
- „B” kategóriás jogosítvány és gépjármű vezetési gyakorlat;
- számviteli, pénzügyi területen való jártasság, mérlegképes könyvelői végzettség;
- pályázatok műszaki tartalmának elbírálásában szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajzot mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes/2854/
- motivációs levelet,
- iskolai végzettségeit, szakképzettségeit igazoló okiratok másolata;
- a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. §-nak való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolatát. (felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony-létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani.)
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. december 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Berta Márton irodavezető-helyettes nyújt, a 061-452-8879 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton allasbpmi@allamkincstar.gov.hu. oldalon keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. január 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Pályázati anyagában valamennyi jogviszonyát szíveskedjék taxatíve feltüntetni. Az elektronikus üzenet tárgyában a BPM/7-67/2016. azonosító számot, valamint a munkakör megnevezését “pályázati támogatási referens” feltüntetni szíveskedjen. Tájékoztatjuk, hogy a beküldött pályázati anyagokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 4. § (1) bekezdése szerint kezeljük. Külön kérésre önéletrajzát egy álláspályázati adatbázisban tároljuk az Ön által megjelölt időpontig.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. december 7.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.