Közbeszerzés ellenőrzési referens
Magyar Államkincstár
EU Támogatási Főosztálya
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
közbeszerzés ellenőrzési referens
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1054 Budapest, Vadász utca 16.
Ellátandó feladatok:
- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) és Versenyképes Közép-Magyarország Operatív program (VEKOP) Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátásában, különös tekintettel hivatkozott rendeletben meghatározott szempontok szerint a közbeszerzési eljárások ellenőrzési feladatai vonatkozásában; – részvétel a közreműködő szervezeti feladatellátás alapját képező belső eljárásrendek készítésében, aktualizálásában; – nyilvántartó rendszerek naprakész vezetése (EMIR/EUPR); – elemzések, beszámolók, jelentések, kimutatások, prezentációk készítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- részvétel az ellenőrzési feladatot szabályozó belső eljárásrend elkészítésében, aktualizálásában, a megyei irodák közbeszerzés ellenőrzésével foglalkozó kollegák koordinálásában; – 272/2014. (XI.5.) Korm. rendeletben meghatározott közreműködő szervezeti közbeszerzés ellenőrzési feladatok elvégzéséhez kapcsolódó módszertani kérdések kezelése, megyei ellenőrök szakmai segítése, – munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően; – a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása; – pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért; – elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését; – szükség esetén részvétel a kedvezményezetteknél végzett helyszíni ellenőrzéseken; – részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés; – kapcsolattartás a szakmai területekkel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései , a(z) valamint a Magyar Államkincstár vonatkozó belső szabályzatai az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, vagy egyetemi végzettség,
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office)
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció
- közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség
- közbeszerzési szakjogász és/vagy közbeszerzési referens (OKJ) végzettség
- európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
- MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete,
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- jó rendszerező képesség, együttműködési készség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. február 19.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Farkas Terézia főosztályvezető nyújt, a 06-1/452-8905 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton allas@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a Hpf/200-1/2020. iktatószámot és a feladatkör pontos megnevezését „közbeszerzés ellenőrzési referens”. A kinevezés határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. március 16.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni. A pályázati felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. január 25.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.