Közbeszerzés ellenőrzési referens
MÁK Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság. Jelentkezési határidő: 2017. március 31.
Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Közbeszerzés ellenőrzési referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozott idejű, előre láthatóan 2019. január 31-ig tartó kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Komárom-Esztergom megye, 2800 Tatabánya, Fő tér 32.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 3. melléklet 35. pontja szerinti európai uniós feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) Közreműködő Szervezeti feladatok ellátásában, különösen a projektek szakmai megvalósulásának nyomon követése tekintetében;
- munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően;
- a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása;
- pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért;
- nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását;
- folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket;
- elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség; egyetemi szintű jogász, szociológus, politológus, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi, vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, nemzetközi kapcsolatok szakon szerzett szakképzettség, vagy agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment, nemzetközi kommunikáció, külgazdasági, nemzetközi marketing és teljes körű minőségirányítási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; egyetemi szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) biztonság- és védelempolitikai szakon, illetve azzal egyenértékű egyetemi szintű szakon szerzett szakképzettség.,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- 6 hónapos próbaidő vállalása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Középfokú képesítés, – OKJ-s közbeszerzési referens végzettség,
- európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- hivatalos közbeszerzési tanácsadói névjegyzékbe tartozás
- közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- megbízhatóság,
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajzot a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz – sablon alapján http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát,
- 3 hónapnál nem régebbi, a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló hatósági bizonyítvány kiállítása iránti kérelem feladóvevényét/bizonylatát. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. március 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Börgöndi Szilárd nyújt, a 06-20/567-3612 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság címére történő megküldésével (2800 Tatabánya, Komáromi út 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KOM-IG/40-1/2017. , valamint a munkakör megnevezését: Közbeszerzés ellenőrzési referens.
- Elektronikus úton Wurczer Irén részére a igazgato.tatabanya@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. április 7.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. március 21.
A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.