Kapcsolattartót és a cég igényeihez illeszkedő ajánlatot kapnak az E.ON új üzleti gázfogyasztói

2019. február 18.

Magyarországon az E.ON több tízezer üzleti ügyfélnek biztosít gázellátást, és az országos szinten mindenki számára elérhető szolgáltatása lehetővé teszi a gördülékeny ügyintézést. Könnyebbséget jelent az is, hogy a szolgáltatóváltáshoz kapcsolódó feladatokat üzleti ügyfelei számára az E.ON teljesen átvállalja, illetve saját kapcsolattartót biztosít. Lehetőség van mindent e-mailen és telefonon intézni, így elkerülhető a várakozás az ügyfélszolgálati irodákban.

Az üzleti szolgáltatás összetett terület, hiszen gyakran nem csak irodák fűtéséről beszélhetünk, hanem a gyártási folyamatoknál felhasznált gázról is, akár hatalmas kemencék felfűtéséről. A használat jelentősen befolyásolja a gázszámlát, ezért fontos, hogy a különböző iparágakból jövő ügyfelek a vállalkozásukra szabott, egyéni igényeiknek megfelelő konstrukció mentén tudjanak szerződni szolgáltatójukkal egyszerűen. A gáz minősége, az ellátás biztonsága és elérhetősége teljesen független attól, hogy az ország melyik részén működik egy vállalkozás.

Az E.ON oldalán pár lépésben lehet ajánlatot kérni, és a kapcsolattartási adatok mellett csupán a gázfogyasztás mértékét kell megadniuk az érdeklődőknek. Ezt követően a cég munkatársai 3 napon belül felveszik a kapcsolatot az érdeklődőkkel és egy rövid egyeztetést követően elkészül az egyéni igények mentén kialakított ajánlat, amellyel a kis- és középvállalkozások jelentős összegeket takaríthatnak meg az ország egész területén.