Kapcsolattartót és a cég igényeihez illeszkedő ajánlatot kapnak az E.ON új üzleti gázfogyasztói
Magyarországon az E.ON több tízezer üzleti ügyfélnek biztosít gázellátást, és az országos szinten mindenki számára elérhető szolgáltatása lehetővé teszi a gördülékeny ügyintézést. Könnyebbséget jelent az is, hogy a szolgáltatóváltáshoz kapcsolódó feladatokat üzleti ügyfelei számára az E.ON teljesen átvállalja, illetve saját kapcsolattartót biztosít. Lehetőség van mindent e-mailen és telefonon intézni, így elkerülhető a várakozás az ügyfélszolgálati irodákban.
Az üzleti szolgáltatás összetett terület, hiszen gyakran nem csak irodák fűtéséről beszélhetünk, hanem a gyártási folyamatoknál felhasznált gázról is, akár hatalmas kemencék felfűtéséről. A használat jelentősen befolyásolja a gázszámlát, ezért fontos, hogy a különböző iparágakból jövő ügyfelek a vállalkozásukra szabott, egyéni igényeiknek megfelelő konstrukció mentén tudjanak szerződni szolgáltatójukkal egyszerűen. A gáz minősége, az ellátás biztonsága és elérhetősége teljesen független attól, hogy az ország melyik részén működik egy vállalkozás.
Az E.ON oldalán pár lépésben lehet ajánlatot kérni, és a kapcsolattartási adatok mellett csupán a gázfogyasztás mértékét kell megadniuk az érdeklődőknek. Ezt követően a cég munkatársai 3 napon belül felveszik a kapcsolatot az érdeklődőkkel és egy rövid egyeztetést követően elkészül az egyéni igények mentén kialakított ajánlat, amellyel a kis- és középvállalkozások jelentős összegeket takaríthatnak meg az ország egész területén.