Helyszíni ellenőrzési referens
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
helyszíni ellenőrzési referens
munkakör betöltésére.
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
határozott idejű (6 hónap próbaidő kikötésével) 2019.12.31-ig tartó kormánytisztviselői jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Baranya megye, 7621 Pécs, Apáca utca 16.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
35. pontja szerinti európai uniós feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm.rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Regionális Operatív Program (ROP) Közreműködő Szervezeti feladatok ellátásában, különösen a projektek szakmai megvalósulásának nyomon követése tekintetében;
- munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően;
- a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása;
- pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért;
- ellátja a helyszíni ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat (értesíti a kedvezményezettet a helyszíni ellenőrzésről, továbbá időpontot egyeztet; a helyszíni ellenőrzés során jegyzőkönyvet készít és szükség esetén intézkedési tervet rögzít; szükség esetén végzi az intézkedési terv nyomon követését; szükség esetén szabálytalansági eljárást, szerződésmódosítást, a kifizetés felfüggesztését, szabálysértési, vagy büntető eljárást kezdeményez);
- részt vesz a kockázatelemzés elvégzésében, az éves helyszíni ellenőrzésekről készült összefoglaló elkészítésében;
- részt vesz és adatot szolgáltat az éves helyszíni ellenőrzési terv elkészítéséhez;
- részt vesz a helyszíni ellenőrzések lefolytatásában és nyomon követésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) A Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség; egyetemi szintű jogász, szociológus, politológus, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi, vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, nemzetközi kapcsolatok szakon szerzett szakképzettség, vagy agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment, nemzetközi kommunikáció, külgazdasági, nemzetközi marketing és teljes körű minőségirányítási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; egyetemi szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) biztonság- és védelempolitikai szakon, illetve azzal egyenértékű egyetemi szintű szakon szerzett szakképzettség, – helyszíni ellenőrzés vonatkozásában legalább két éves releváns szakmai tapasztalat (releváns szakmai tapasztalatnak a hasonló projekteket kezelő intézményrendszerben töltött idő vagy az ellenőrizendő témában szerzett jártasság tekinthető).,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
- rugalmas, nyitott személyiség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz (minta a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/kincstar/allashirdetes#), – iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,- motívációs levél – eredményes felvétel esetén a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 7.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Balyalya Renáta irodavezető nyújt, a 72/421-403 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Lábadyné Csaba Anikó igazgató részére részére a igazgato.pecs@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.allamkincstar.gov.hu
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. december 23.
A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.