FMCG célú bolt látogatói mobil alkalmazást fejlesztenek

2014. január 11.
FMCG célú bolt látogatói mobil alkalmazást fejlesztenek

A Lupus Consulting Kft. közel 215 millió forint támogatást nyert el a projekthez.

A cég az Új Széchenyi Terv „Piacorientált kutatás-fejlesztési tevékenység támogatása” című pályázati kiírásán elnyert támogatással valósítja meg a közel 269 millió forint összköltségvetésű beruházását.

A mobileszközök piaca rohamosan növekszik, amely folyamatosan táguló teret kínál az alkalmazásfejlesztők számára is. A piaci lehetőségek és igények figyelembe vételével a Lupus Consulting Kft. kifejezetten FMCG célú bolt látogatói mobil alkalmazás rendszer kutatás-fejlesztését indította el.

A projekt keretei között kialakításra kerülő rendszer célja a klasszikus funkcionalitáson felül, hogy az FMCG területen történő értékesítés fejlesztéséhez szükséges gyors információgyűjtést támogassa, egyrészt piackutatáshoz kapcsolódó többletfeladatok hatékony elvégzésével, illetve képi információk automatikus feldolgozásával.

Az alkalmazás SFA platformra épül, több modulos szerveralkalmazást, illetve mobil és okos telefon platformra épülő klienseket fog tartalmazni. A Lupus Consulting Kft. a tervezett rendszer kialakításához piackutatási és kapcsolódó informatikai kutatásokkal, képfeldolgozási alkalmazott kutatással, valamint elosztott felmérési technológiák algoritmus rendszereinek és ellenőrzés módjának kutatásával járul hozzá.

A kutatás-fejlesztési projekt a Lupus Consulting tiszaújvárosi telephelyén valósul meg.

OP