EU Felülvizsgálati Referens

eupalyazatiportal.hu

Magyar Államkincstár. Jelentkezési határidő: 2016. november 18.

Magyar Államkincstár
EU Támogatási Főosztály

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

EU Felülvizsgálati Referens (közbeszerzés ellenőrzési feladatok ellátására)

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1054 Budapest, Hold utca 4.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. melléklet 35. pontja szerinti európai uniós feladatkörre I. besorolási osztályban előírt iskolai végzettségek alapján: Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség; egyetemi szintű jogász, szociológus, politológus, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi, vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, nemzetközi kapcsolatok szakon szerzett szakképzettség, vagy agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment, nemzetközi kommunikáció, külgazdasági, nemzetközi marketing és teljes körű minőségirányítási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; egyetemi szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) biztonság- és védelempolitikai szakon, illetve azzal egyenértékű egyetemi szintű szakon szerzett szakképzettség

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátásában, különös tekintettel hivatkozott rendeletben meghatározott szempontok szerint a közbeszerzési eljárások ellenőrzés feladatai vonatkozásában. Részvétel az ellenőrzési feladatot szabályozó belső eljárásrend elkészítésében, aktualizálásában, a megyei igazgatóságok közbeszerzés ellenőrzésével foglalkozó kollegák koordinálásában. Munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően. A feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása. Pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért. Elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését. Szükség esetén részvétel a kedvezményezetteknél végzett helyszíni ellenőrzéseken. Nyilvántartó rendszerek vezetése. Részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés. Kapcsolattartás a szakmai területekkel.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) valamint a Magyar Államkincstár belső szabályzatainak rendelkezései az irányadók.    

Pályázati feltételek:

 

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola, vagy egyetem, lásd részletesen a 35. feladatkörnél leírtak szerint.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció
  • Közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség
  • Közbeszerzési szakjogász és/vagy közbeszerzési referens (OKJ) végzettség
  • Európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat, esetlegesen EMIR ismeret

Elvárt kompetenciák:

  • Együttműködési készség,
  • Terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség,
  • Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete,
  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti szakmai önéletrajz
  • elérhető önéletrajz-sablon http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/
  • motivációs levél
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget/ismeretet/nyelvtudást igazoló okiratok szkennelt másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. november 18.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Farkas Terézia főosztályvezető nyújt, a +36 1 452 89 05 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton Farkas Terézia főosztályvezető részére a allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat benyújtásával egyidejűleg a Pályázó elfogadja, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik. FONTOS! Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden mellékletet egy e-mailben csatolva kérünk benyújtani. A hiányosan beküldött pályázati anyag pótlására, kiegészítésére semmilyen formában nincs lehetőség, ezért csak a hiánytalan pályázati anyagot tekintjük érvényesnek. A munkakör betöltése 6 hónapos próbaidő kikötése mellett történik.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. november 30.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A pályázati anyag beküldésekor az e-mail tárgyában a munkakör „EU felülvizsgálati referens”, valamint a Hpf-2409/2016. iktatószám pontos megjelölését kérjük. A meghirdetett munkakör betöltésének a feltétele a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat. A pályázati felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. november 8.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>