Az NFÜ kommunikációs tendereinek eredménye

2007. szeptember 28.
operativprogram.hu

Lebonyolította az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) két éves kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárásokat a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A 3,080 milliárd forint keretre négy tendert bonyolítottak le három témakörben - közölte Lantos Gabriella főigazgató.

A főigazgató tájékoztatása szerint a médiavásárlásra kiírt bruttó 1,665 milliárd forint keretre kiírt közbeszerzést a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte. Az eredményt az egyik résztvevő megtámadta, de a közbeszerzési döntőbizottság elutasította a felülvizsgálati kérelmet, így a szerződést a győztessel augusztus 13-án megkötötték.

A pr-tevékenységre két közbeszerzési eljárást írtak ki. A 420 millió forint keretre a regionális, az államreform, az elektronikus közigazgatási operatív programok pr-tevékenységére kiírt pályázat eredménytelen lett érvénytelen ajánlatok miatt. Ezt az eljárást hamarosan megismétlik.

Az 505,2 milliárd forint keretet tartalmazó pr-tevékenységre kiírt pályázaton négyen nyertek, a Café Pr Kft. és a Ferling Pr Kft. közösen, a Hill and Knowlton Hungary Kft., a Weber Shandwick és az Insomnia Reklámügynökség Kft. konzorciuma, a Vision Communications Hungary Kft. és az Expomédia Reklám és Sajtóügynökség Kft. közös ajánlata, az Enterprise Plc és a V.M. Komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda Kft. konzorciuma.

A 490 millió forint keretet tartalmazó kreatív tevékenységre kiírt közbeszerzésen négy nyertest hirdettek. Ezt a kiírást a Café Reklám Kft., a Publicis Kft., a Well Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy and Mather nyerte.

Lantos Gabriella kiemelte: az Európai Unió számos jogszabályban írja elő a kommunikációs kötelezettséget. Ennek elvégzésére kommunikációs stratégiát kell minden tagországnak beadni a bizottságnak, amelyet a testület jóváhagy, majd számon kér a tagállamokon.

Forrás: MTI