Akkreditált közbeszerzési tanácsadó/irodavezető

2020. január 27.

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

akkreditált közbeszerzési tanácsadó/irodavezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

Budapest, 1082 Budapest, Baross utca 63-67.

Ellátandó feladatok:

  • Közbeszerzési eljárások teljes körű közbeszerzési szempontú előkészítése és lebonyolítása, ide értve különösen: közbeszerzési dokumentumok elkészítése, partnerekkel történő egyeztetése, az eljárás EKR rendszerben történő teljes körű lebonyolítása, a lebonyolítás keretében szükségessé váló dokumentumok elkészítése, jóváhagyatása, EKR rendszerbe történő feltöltése, a közbeszerzési eljárási cselekményeken történő részvétel, szükség esetén a közbeszerzési szakértelem biztosítása a Bíráló Bizottságban, ajánlatok/részvételi jelentkezések közbeszerzési szempontú véleményezése/értékelése/bírálata, hirdetmények elkészítése és feladása, a nyertes ajánlattevővel történő szerződéskötésben történő közreműködés, szükséges ellenjegyzési feladatok ellátása,
  • közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása,
  • közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása,
  • kapcsolattartás szakértőkkel, partnerekkel,
  • állásfoglalások, állásfoglalás kérések készítése közbeszerzési kérdésekben,
  • közbeszerzési terv és közbeszerzési szabályzat elkészítésében történő közreműködés,
  • status riportok és adatszolgáltatások teljesítése a feladatkörébe tartozó ügyekről.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az irodavezető szakmailag felelős az Önkormányzat által bonyolított közbeszerzési és beszerzési eljárások szabályszerű végrehajtásáért. Tevékenysége során felelős a jogszabályoknak és közérdeknek megfelelő szakmai, pártatlan és igazságos, valamint színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő eljárásért.

A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése:

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Gazdálkodási Ügyosztály Közbeszerzési Iroda

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 3

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testülete mindenkori költségvetési rendeletének, rendelkezései az irányadók. az irányadók.                     

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú képesítés, Jogi vagy műszaki vagy közgazdasági vagy pénzügyi végzettség,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadóként 2 év gyakorlat
  • FAKSZ jogosultság

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Államháztartási területen és/vagy központi költségvetési keretből megvalósult beruházások kapcsán szerzett szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
  • fényképpel ellátott önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak figyelembevételével
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. január 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Hencz Adrienn, a Gazdálkodási Ügyosztály vezetője nyújt, a 06-1-459-2294 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67. 1. emelet ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17-31-1/2019 , valamint a munkakör megnevezését: akkreditált közbeszerzési tanácsadó/irodavezető. VAGY
  • Elektronikus úton Jegyzői Kabinet Személyügyi Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül VAGY
  • Személyesen: Czukkerné dr. Pintér Erzsébet – jegyző, Budapest, 1082 Budapest, Baross utca 63-67. 1. emelet 116. ajtó.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai feltételeknek nem megfelelő pályázatokat érvénytelennek nyilvánítja. A pályázati eljárásban hiánypótlásnak nincs helye. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a jegyző dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. február 4.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.profession.hu – 2020. január 13.
  • www.jozsefvaros.hu – 2020. január 14.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 52.000 Ft. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetménykiegészítésre jogosultak, melynek mértéke 2020-ben felsőfokú iskolai végzettség esetén az alapilletményük 35%-a. A cafetéria juttatás éves összege bruttó 200.000 Ft.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. január 20.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

További állások >>