RFP közbeszerzés ellenőrzési referens
Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1139 Budapest, Váci út 71.
Ellátandó feladatok:
- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támoga-tások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet, a 2021-2027 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások fel-használásának rendjéről szóló 256/2021. (V.18) Korm. rendelet, valamint az Irányító Ható-ság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közremű-ködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP), Versenyképes Közép-Magyarország Operatív program (VEKOP) és Terület- és Településfejlesztés Operatív Program Plusz (TOP Plusz) a Közreműködő Szervezeti feladatainak ellátásában, különös tekintettel hivatkozott rendeletben meghatározott szempontok szerint a közbeszerzési el-járások ellenőrzési feladatai vonatkozásában; – részvétel a közreműködő szervezeti feladatellátás alapját képező belső eljárásrendek készí-tésében, aktualizálásában; – nyilvántartó rendszerek naprakész vezetése (EMIR/EUPR); – elemzések, beszámolók, jelentések, kimutatások, prezentációk készítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- részvétel az ellenőrzési feladatot szabályozó belső eljárásrend elkészítésében, aktualizálá-sában, – a fent hivatkozott Korm. rendeletekben meghatározott közreműködő szervezeti közbeszer-zés ellenőrzési feladatok elvégzése, – munkaköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően; – a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkal-mazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása; – pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informati-kai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért; – elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését; – nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását; – folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket; – szükség esetén részvétel a kedvezményezetteknél végzett helyszíni ellenőrzéseken; – részvétel a szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés; – kapcsolattartás a szakmai területekkel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályozó eszközei az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, – felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
- számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
- 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni,
- a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció,
- közbeszerzési menedzsment szakirányú végzettség,
- közbeszerzési szakjogász és/vagy közbeszerzési referens (OKJ) végzettség,
- európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,,
- MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete,
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- jó rendszerező képesség, együttműködési készség.,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely itt érhető el: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_
- motivációs levelet, melyben kérjük a bérigény megjelölését
- kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. október 22.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kardosné Ottohál Erika nyújt, a 452-8960 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton allasbpmi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre oldalon keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. november 10.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a BPM-IG/8-33/2021. iktatószámot, és a fela-datkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens feladatkör”. Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_).
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. október 9.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.