1. KOMMUNIKÁCIÓS CSOMAG

1. Projekt előkészítő szakasz

Kutatás:

  • Lehetséges kockázatok felmérése
  • Válságkommunikációs terv készítése
  • Véleményvezérek azonosítása, interjúk
  • Civil szervezetek felkutatása, véleményük megismerése
  • Közvélemény-kutatás
  • Hatástanulmány készítése
  • Korábbi média-megjelenések összegyűjtése és elemzése

Tervezés:

  • A projekt menetrendjének összeállítása, az engedélyezések várható időpontjának összegyűjtése
  • Cselekvési (kommunikációs) terv
    • Célcsoportok meghatározása
    • A projekt kommunikációs tartalmának összeállítása: üzenetek meghatározása és az eszközök kiválasztása
    • Időzítés meghatározása
  • A kommunikációs terv egyeztetése a közreműködő szervezettel

Előkészítés:

  • A beruházó képviselőinek kommunikációs felkészítése médiatréning keretében
  • Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
  • Sajtóesemények szervezése
  • Sajtómegjelenések összegyűjtése és elemzése
  • Belföldi tanulmányút szervezése újságírók számára igény esetén
  • Nyomtatott tájékoztatók (brosúrák, szórólapok, stb.) elkészítése és lakossági terjesztése
  • Internetes honlap létrehozása és folyamatos működtetése, frissítése
  • Lakossági fórum, közmeghallgatás szervezése
  • Önkormányzatoknál hirdetmények, képek, tájékoztatók elhelyezése

2. A projekt megvalósítási szakasza

  • Információs központ és/vagy információs zöldszám működtetése szükség szerint
  • Sajtótájékoztató a projekt indításáról
  • Sajtóközlemények kiküldése a projekt indításáról
  • Sajtóesemények szervezése:
    • Ünnepélyes eseményekhez kapcsolódóan sajtónyilvános esemény szervezése, sajtóközlemények kiküldése, háttéranyagok elkészítése
    • Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
  • Sajtóesemények összegyűjtése és elemzése
  • A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt típusú tábla (A, B, vagy C típus) elkészítése és elhelyezése
  • Kockázatok folyamatos figyelése, esetleges krízismenedzsment
  • Információs anyagok, kiadványok készítése
  • Fotódokumentáció készítése
  • Kisebb értékű szóró-reklámajándékok készítése a meghatározott uniós arculati elemekkel
  • A kedvezményezett honlapján (amennyiben van ilyen) folyamatosan utalni kell az uniós támogatásra mind szövegesen, mind pedig a logó elhelyezésével. Bármilyen nyomtatott vagy elektronikus kommunikációs felületen, ahol a projekt megjelenik a kedvezményezett köteles az EU támogatásra folyamatosan felhívni a figyelmet.

3. A projekt megvalósítását követő szakasz

  • Sajtónyilvános ünnepélyes projekt záró/átadó-megnyitó rendezvény szervezése
  • Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
  • Sajtómegjelenések összegyűjtése és elemzése
  • Nyílt nap ügyfelek, partnerek, lakosság stb. részére
  • A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt típusú tábla elkészítése és elhelyezése

A kötelező kommunikációs csomagokkal és az ÚMFT projekt táblák készítésével kapcsolatban pályázati kommunikációs irodánk készséggel áll rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:

Operatív Program Kft.
T: 06 70/587-1787
E: info@operativprogram.hu