1. KOMMUNIKÁCIÓS CSOMAG
1. Projekt előkészítő szakasz
Kutatás:
- Lehetséges kockázatok felmérése
- Válságkommunikációs terv készítése
- Véleményvezérek azonosítása, interjúk
- Civil szervezetek felkutatása, véleményük megismerése
- Közvélemény-kutatás
- Hatástanulmány készítése
- Korábbi média-megjelenések összegyűjtése és elemzése
Tervezés:
- A projekt menetrendjének összeállítása, az engedélyezések várható időpontjának összegyűjtése
- Cselekvési (kommunikációs) terv
- Célcsoportok meghatározása
- A projekt kommunikációs tartalmának összeállítása: üzenetek meghatározása és az eszközök kiválasztása
- Időzítés meghatározása
- A kommunikációs terv egyeztetése a közreműködő szervezettel
Előkészítés:
- A beruházó képviselőinek kommunikációs felkészítése médiatréning keretében
- Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
- Sajtóesemények szervezése
- Sajtómegjelenések összegyűjtése és elemzése
- Belföldi tanulmányút szervezése újságírók számára igény esetén
- Nyomtatott tájékoztatók (brosúrák, szórólapok, stb.) elkészítése és lakossági terjesztése
- Internetes honlap létrehozása és folyamatos működtetése, frissítése
- Lakossági fórum, közmeghallgatás szervezése
- Önkormányzatoknál hirdetmények, képek, tájékoztatók elhelyezése
2. A projekt megvalósítási szakasza
- Információs központ és/vagy információs zöldszám működtetése szükség szerint
- Sajtótájékoztató a projekt indításáról
- Sajtóközlemények kiküldése a projekt indításáról
- Sajtóesemények szervezése:
- Ünnepélyes eseményekhez kapcsolódóan sajtónyilvános esemény szervezése, sajtóközlemények kiküldése, háttéranyagok elkészítése
- Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
- Sajtóesemények összegyűjtése és elemzése
- A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt típusú tábla (A, B, vagy C típus) elkészítése és elhelyezése
- Kockázatok folyamatos figyelése, esetleges krízismenedzsment
- Információs anyagok, kiadványok készítése
- Fotódokumentáció készítése
- Kisebb értékű szóró-reklámajándékok készítése a meghatározott uniós arculati elemekkel
- A kedvezményezett honlapján (amennyiben van ilyen) folyamatosan utalni kell az uniós támogatásra mind szövegesen, mind pedig a logó elhelyezésével. Bármilyen nyomtatott vagy elektronikus kommunikációs felületen, ahol a projekt megjelenik a kedvezményezett köteles az EU támogatásra folyamatosan felhívni a figyelmet.
3. A projekt megvalósítását követő szakasz
- Sajtónyilvános ünnepélyes projekt záró/átadó-megnyitó rendezvény szervezése
- Sajtómegjelenések generálása a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában
- Sajtómegjelenések összegyűjtése és elemzése
- Nyílt nap ügyfelek, partnerek, lakosság stb. részére
- A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt típusú tábla elkészítése és elhelyezése
A kötelező kommunikációs csomagokkal és az ÚMFT projekt táblák készítésével kapcsolatban pályázati kommunikációs irodánk készséggel áll rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:
Operatív Program Kft.
T: 06 70/587-1787
E: info@operativprogram.hu